Værktøjskasse
Via overskrifterne her under, finder du det projektrelevante materiale, du skal bruge ved indsamling af dokumentation og afrapportering.
Oversigt over nødvendig dokumentation opdelt efter aktiviteter finder du under Vejledninger.
Hent materialet her:
Hent materialet her:
Her finder du skabeloner til breve, Power Point og andet materiale til brug inden for projektet, ligesom logo'er er lagt op (EU, STEM, Regionerne)
Og send gerne jeres skoles logo til STEM@mercantec.dk
Husk, at vi alle skal have plakat hængende synligt - helst ved indgangen til vores skoler.
Effektkæden inkl. dokumentationskrav kan fremsendes ved henvendelse til Marianne Woldemar / mail: mawo@mercantec.dk
Deadlines
Materiale indsendes til operatør til afrapportering på månedlig basis - senest d. 8. i hver måned. Falder denne på en weekend eller helligdag, da første hverdag herefter.
Vær OBS på, at der sikkert er anden deadline lokalt på de enkelte skoler.
Projektperioder
Periode 2 - 1/3 2019 - 31/8 2019 - Godkendt
Periode 3 - 1/9 2019 - 28/2 2020 - Godkendt
Periode 4 og 5 - 1/3 2020 - 28/2 2021 - Godkendt
Periode 6 - 1/3 2021 - 31/8 2021 - Godkendt
Periode 7 - 1/9 2021 - 28/2 2022 - igang
Periode 8 - 1/3 2022 - 30/6 2022 - igang
Der tages forbehold for tilbagemelding fra ERST vedr. projektafslutning
(Opdateret 19/1 2022)